fbpx

Marek Molicki Presentation at E-commerce Day, Beograd

Moja praca sprawia, że zdarza mi się często występować na najróżniejszych konferencjach. Najczęściej (99% przypadków) występuję na konferencjach zagranicznych (zdjęcie wyżej jest z konferencji w Belgradzie), ale zdarza mi się czasem stanąć przed polską publicznością. A teraz trochę konkretów:

Przed konferencją
| Tematy | W poprzednich latach | Zaproś mnie

 Przed konferencją

Zależy mi na tym, żeby moje wystąpienie było jak najbardziej wartościowe dla uczestników Twojej konferencji, dlatego proponuje:

konsultację telefoniczna lub przez Skype przed konferencją. W czasie rozmowy ustalimy wszystkie szczegóły związane z prezentacją oraz porozmawiamy o Twoich oczekiwaniach.

promocję Twojego wydarzenia na blogach MocnyMarek.pl, Molicki.com oraz na profilach na Linkedin, Twitter oraz na Facebooku

Tematy

Pracuje w branży internetowej od 1998 roku. Zajmowałem różne stanowiska w różnych – polskich i zagranicznych -firmach, mam dzięki temu szeroką wiedzę na temat branży. Koncentruje się jednak na kilku tematach – zarządzanie biznesem online (struktury rozproszone, zespoły wirtualne, zespoły międzynarodowe), marketing internetowy, e-commerce, big data, social media i social selling. W przeszłości prowadziłem również szkolenia z marketingu internetowego oraz budowania wizerunku pracodawcy (Employer Branding) w social mediach i z tym szkoleniem zjezdziłem całą Polskę.

Nie robie prezentacji na tematy, których nie znam lub znam słabo. Koncentruje się na tym na czym się znam, ale i tak do każdego wystąpienia solidnie się przygotowuje, co oznacza, że nie przyjmuje zaproszeń z dnia na dzień. Przygotowanie wystąpienia i prezentacji wymaga czasu, zatem najkrótszy termin jaki mogę rozważyć (co nie oznacza jednak, że się zgodzę) to 2 tygodnie. Zazwyczaj mam pomysł na prezentację zaraz po tym kiedy ustalę temat wystąpienia, ale z szacunku do publiczności czas na przygotowanie jest niezbędny. Każdy kto widział męczącego się lub nudnego prezentera w czasie konferencji wie o co chodzi.

W poprzednich latach

W ciągu ostatnich dwóch lat wystąpiłem na kilkunastu różnych konferencjach m.in. w Kijowie, Sofii, Belgradzie, Zagrzebiu, Wilnie, Brałem udział m.in. w konferencji “V4 sharing e-government experience with Bulgaria” (Sofia, Bulgaria) zorganizowanej prez Grupę Wyszehradzką. Wystąpiłem tam z prezentacją  “How to transfer good practices from e-business to e-Government “. Dzieliłem scenę m.in. z Ambasadorem Republiki Słowacji, Wicepremierem Bułgarii, Ministrami Spraw Wewnętrznych Republiki Czeskiej i Węgier oraz Ministrem Finansów Republiki Słowacji.

W kolejnych miesiącach występowałem w: Kijowie z prezentacją “How to benefit from Programmatic & Automation to increase sales and loyalty”. Belgradzie i Zagrzebiu z prezentacją “Full scope approach to most effective e-commerce strategies”. Pod koniec roku powróciłem do Sofii by wystąpic z prezentacja “Improving Sales through Marketing Automation, Attribution Modelling and improved User Experience”. Rok zakończyłem występem na konferencji w Kijowie z prezentacją “Improving sales and decreasing costs through Marketing Automation and Improved User Experience”. Uwielbiam Belgrad i chętnie tam wystepuje, miałem więc również okazję prezentować wyniki i wnioski wynikające z raporty “E-commerce w Serbii w 2016”. W czasie konferencji e-Virusas w Wilnie opowiadałem o “Consumers‘ Involvement and Brand Communication. Is this really important?”. We wcześniejszych latach występowałem m.in. w Polsce, Niemczech, Czechach i na Węgrzech.

Na rok 2017 mam zaplanowanych już kilka występów, m.in. w Wilnie, Rydze, Belgradzie, Zagrzebiu, Lublanie oraz Sofii. Jeśli więc chcesz mnie zaprosić do siebie, lepiej się pospiesz.

Zaproś mnie

Jeśli chcesz żebym wystąpił na Twojej konferencji (co jest bardzo dobrym pomysłem) skorzystaj z formularza kontaktowego.